Մետաղական կամուրջների ամրությունը և դիմացկունությունը

Մետաղական կամուրջների ամրությունը և դիմացկունությունը

Հեղինակներ

  • Ռոբերտ Ազոյան Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.54338/18294200-2024.1-03

Բանալի բառեր:

օրթոտրոպ սալ, մետաղական կամուրջ, ճկունություն, լարում, կոշտություն, անխզելիություն, ճկվածք

Ամփոփում

Հոդվածում դիտարկվել է մետաղական հեծանային անխզելի թռիչքային կառուցվածք հետևյալ սխեմայով՝ 84+105+105+84 (մ): Կատարված է դրա ամրության խնդիրը և ցույց են տրված վերջնական արդյունքները: Հետագա լուծման համար ներմուծված է К գործակից, որը բնորոշում է նորմալ լարումների անհավասարաչափ բաշխումն օրթոտրոպ սալի լայնությամբ: Որոշված են տարրերի լայնական կտրվածքները հենարանի վրա և թռիչքի մեջտեղում: Կատարված է օրթո­տրոպ սալի երկայնական կողերի ամրության ստուգում և դրանց դիմացկունության հաշվ­արկը: Հաշվարկային բեռներն են՝ А-14, НК-100, հետիոտները և սեփական քաշը: Դինամիկական գոր­ծակիցները 1+µ=1,4՝ А-14 բեռի համար, իսկ НК-100 բեռի համար՝ 1+µ=1,0, և դրանք մնում են անփո­փոխ բոլոր հաշվարկներում: Բացի դրանից, հարկավոր է բեռնվածքների համար ներմուծել նաև գործակիցներ, որոնք մնում են հաստատուն՝ անկախ բեռնվածքի շարքերի քանակից. s1=1, s2 = 0,6, s3 = …= si = 0,3:

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Ռոբերտ Ազոյան, Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարան

տ.գ.դ., պրոֆեսոր (ՀՀ, ք. Երևան) – ՃՇՀԱՀ, «Ճանապարհներ և կամուրջներ» ամբիոն

Downloads

Հրատարակվել է

2024-05-22

How to Cite

Ազոյան Ռ. (2024). Մետաղական կամուրջների ամրությունը և դիմացկունությունը . Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանի գիտական աշխատություններ, 88(1), 22–32. https://doi.org/10.54338/18294200-2024.1-03

Թողարկում

Բաժին

Articles
Loading...