Մետաղական կամուրջների ամրությունը և դիմացկունությունը
DOI:
https://doi.org/10.54338/18294200-2024.1-03Բանալի բառեր:
օրթոտրոպ սալ, մետաղական կամուրջ, ճկունություն, լարում, կոշտություն, անխզելիություն, ճկվածքԱմփոփում
Հոդվածում դիտարկվել է մետաղական հեծանային անխզելի թռիչքային կառուցվածք հետևյալ սխեմայով՝ 84+105+105+84 (մ): Կատարված է դրա ամրության խնդիրը և ցույց են տրված վերջնական արդյունքները: Հետագա լուծման համար ներմուծված է К գործակից, որը բնորոշում է նորմալ լարումների անհավասարաչափ բաշխումն օրթոտրոպ սալի լայնությամբ: Որոշված են տարրերի լայնական կտրվածքները հենարանի վրա և թռիչքի մեջտեղում: Կատարված է օրթոտրոպ սալի երկայնական կողերի ամրության ստուգում և դրանց դիմացկունության հաշվարկը: Հաշվարկային բեռներն են՝ А-14, НК-100, հետիոտները և սեփական քաշը: Դինամիկական գործակիցները 1+µ=1,4՝ А-14 բեռի համար, իսկ НК-100 բեռի համար՝ 1+µ=1,0, և դրանք մնում են անփոփոխ բոլոր հաշվարկներում: Բացի դրանից, հարկավոր է բեռնվածքների համար ներմուծել նաև գործակիցներ, որոնք մնում են հաստատուն՝ անկախ բեռնվածքի շարքերի քանակից. s1=1, s2 = 0,6, s3 = …= si = 0,3:
Downloads
Downloads
Հրատարակվել է
How to Cite
Թողարկում
Բաժին
License
Copyright (c) 2024 Роберт Азоян

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.